فروشنده پودر قیر طبیعی بیتومین

پودر قیر طبیعی بیتومین همان نام محلی گیلسونایت می باشد و در استان کرمانشاه و ایلام در جهت تولید آسفالت، واکس و رزین و…استفاده می شود و توسط مهندسین شرکتی در گیلانغرب تولید می شود. این پودر منحصر به فرد و با کیفیت توسط فروشندگان ما در مرکز فروشگاهی به مشتریان عزیز ارائه می شود. شما می توانید برای تهیه آن به مرکز ما مراجعه کنید و در حجم عمده و قیمت مناسب تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فروشنده پودر قیر طبیعی بیتومین

مشخصات پودر قیر طبیعی بیتومین

مشخصات پودر قیر طبیعی بیتومینقیر ماده ای چسبناک و لزج است که از نفت خام تهیه می شود و در طی دو مرحله به دست می آید مرحله اول تقطیر نفت خام می باشد و مواد سبکی مثل بنزین و پروپان از نفت خارج می شود و در مرحله دوم مواد سنگین تر همچون گازوئیل و نفت سفید از آن بیرون می رود. بعد از این مرحله ماده ریز و پودری باقی می ماند که به آن آسفالتن می گویند.

اما نوع دیگری از این پودر قیرها موجود می باشند که در طبیعت و در اثر تبدیل نفت خام و بخار مواد فرار آن پس از گذشت مدت زمانی طولانی در طبیعت تهیه می شود که به آن قیر طبیعی گفته می شود که از دوام و مقاومت بیشتری از قیر نفتی می باشد و به طور طبیعی در دریا وجود دارند و یا ممکن است در معادن باشند. این قیرهای طبیعی همان گیلسونایت می باشند و در معادن یافت می شوند و قیر مصرفی ایزوگام، واکس، آسفالت و حفر چاه نفت و… از آن تامین می شود.

یکی از ویژگی های آن، خاصیت آب گریز بودن آن است و به همین جهت در آسفالت سازی به کار می آید و ویژگی دیگر آن حل شدن در حلال غیرقطبی می باشد و در تولید عایق های ایزوگام کاربرد دارد. مقاومت بالا در کنار تغییر شکل پایین و مقاومت در برابر نفوذ آب و همچنین به عنوان یک لایه محافظتی داغ برای روکش آسفالت، از ویژگی های آن، محسوب می شود و سبب مقاومت و تثبیت روکش آسفالت و جلوگیری از تغییر شکل آن می شود و توان تحمل بار سنگین تر را افزایش می دهد.

گوگرد و ترکیبات مربوط به آن نیز مقاومت و دوام آسفالت را بالا می برد. این پودر می تواند در پر کردن ترک ها و شیارهای آسفالت بسیار مورد استفاده باشد.

کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومین

کیفیت پودر قیر طبیعی بیتومین پودر قیر طبیعی به پودر قیر معدنی معروف می باشد و از آن برای شل یا سفت کردن محصولاتی که از نفت تهیه می شود استفاده می کنند. این محصول به راحتی به شکل پودری و به رنگ قهوه ای در می آید. این ماده جامد پودری در سال در سال ۱۸۶۰ تولید شد و از آن به بعد، تولید آن افزایش یافت و در مصارف گوناگون به کار گرفته شد.

این پودر وقتی به سطح زمین می رسد در یک فضای خشک، تولید می شود. این ماده از مواد مهم و پرکاربرد و در عین حال کمیاب می باشد که تنها در چند کشور وجود دارد و خوشبختانه ایران یکی از این کشورها می باشد و کرمانشاه غنی از این ماده می باشد و به این ترتیب به دست می آید که وقتی نفت خام از مخازن به روی زمین می رسد از فشار، تاثیر گرفته و باعث می شود به دنبال شکافی برای خارج شدن باشد و به این ترتیب از شکاف و درز سنگ ها خارج شده و به سطح زمین، می رسند.

در این زمان، نفت به آسفالت بسیار محکم تبدیل شده و در اثر ترکیب شدن با مواد حلال خاصی مثل دی سولفید کربن و تتراکلرید کربن و…حل می‌شوند. این ماده، ماده ای شکننده و براق است که سنگ معدن آن، سیاه و پودر آن، قهوه ای است و شبیه زغال و قیر می باشد. تفاوت آن با زغال در نرم شدن و ذوب شدن آن در قبل از سوختن است و اختلاف آن با قیر در نرم بودن آن می باشد.

این قیر نسبت به آسفالت نقطه نرم شدگی بیشتری داشته و همین ویژگی منحصر به فرد آن سبب شده در اغلب صنایع کاربردی و مهم به کار گرفته شوند به گونه ای که ۱۶۰ محصول از آن تهیه می شود.

 کاربرد پودر قیر طبیعی بیتومین

 کاربرد پودر قیر طبیعی بیتومین پودر قیر طبیعی بیتومین کاربردهای گوناگونی در صنایع دارد که به ذکر چند نمونه از آنها می پردازیم که عبارتند از:

• آسفالت و راهسازی: با مخلوط کردن آن به آسفالت، به بهره وری و کارایی آن افزوده می شود. آسفالتی که با پودر قیر طبیعی بیتومین به دست آمده باشد بدون اینکه از مواد متعادل کننده استفاده شده باشد به صورت یکدست و یکپارچه می باشد. همچنین دوام بالا و عدم تغییر شکل آسفالت در طی زمان را به دنبال دارد و در برابر حرارت بالا و نفوذ آب، بسیار مقاوم می باشد.

• رنگ سازی: مدت های طولانی است که از این ماده در تولید رنگ هایی که پایه آنها از بیتومین می باشند استفاده می شود. از این رنگ ها بیشتر برای رنگ کردن سطوح خارجی و پوشش شاسی ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

• صنعت نفت: این ماده در گل حفاری و سیمانی چاه های نفت کاربرد دارد و با اضافه کردن این قیر به ترکیب موردنظر، مقاومت و پایداری آن بالا می رود و فرسایش چاه ها را به حداقل می رساند.

• صنعت ریخته گری: از قیر بیتومین به عنوان ماده افزودنی در ماسه های ریخته گری استفاده می شود و باعث تولید صفحه های هموار و یکدست بر روی قالب شده و به علت وجود حرارت پایین تر از زغال، به راحتی فلز را از قالب جدا می کند و قالب را تمیز و هموار می کند.

قیمت پودر قیر طبیعی بیتومین

قیمت پودر قیر طبیعی بیتومین در فروشگاه مرکزی انواع کلوخ پودر بیتومین و پودر کلوخه گيلسونايت با کیفیت منحصر به فرد به کسانی که حوزه کاری شان به آن مربوط است عرضه می شود. شما می توانید به دو طریق آن را از ما به قیمت ارزان تهیه نمایید. در مرکز عرضه ما به علت حذف واسطه ها و عرضه در تناژ بالا، قیمت پودر قیر طبیعی، ارزان تر از همه جا می باشد. روش اول به صورت مراجعه حضوری و خرید آن در حجم بالا می باشد که متداول ترین روش می باشد.

اما روش آسانتری نیز وجود دارد زیرا برخی به علت مشغله کاری یا دوری راه امکان مراجعه حضوری ندارند ولی می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی در هر جایی که تشریف دارند به آسانی به سفارش آنلاین آن بپردازند تا همکاران ما در اسرع وقت، برایشان ارسال کنند. در این روش از هزینه های اضافی حمل و نقل کاسته می شود.

  • تبلیغات: 
    1. خرید زئولیت قیمت مناسب | بازار فروش انواع مواد معدنی
    2. عایق رطوبتی جدید مدرن ارزان
    3. پودر بنتونیت اکتیو چیست؟
    4. کربن فعال + قیمت خرید فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما